GroenLinksaf wil iedereen bedanken voor hun stem en het vertrouwen in onze lokale, groene en sociale partij. Dankzij jullie steun hebben we onze drie zetels behouden én zelfs 10% meer stemmen gekregen dan bij de vorige verkiezingen. Daar zijn we echt blij mee.
Het laat zien dat steeds meer mensen zich herkennen in waar wij voor staan: een eerlijke, duurzame en betrokken gemeente. Dat geeft ons energie om door te gaan op de ingeslagen weg.
De komende tijd blijven we ons inzetten voor een groene leefomgeving, sterke buurten en gelijke kansen voor iedereen. We blijven graag in gesprek met jullie, want samen maken we onze gemeente nog mooier en socialer.
Nogmaals dank voor jullie vertrouwen en betrokkenheid. We gaan er vol voor!
GROENLINKSAF
DENKT AAN JOU
AANMELDEN EVENEMENT
WAT STAAT ER NOG
MEER OP DE AGENDA...

Maandag 6 juli 2026 – Fractievergadering
Op maandag 6 juli komt de fractie van GroenLinksaf bij elkaar om de Raadsvergadering van 9 juli voor te bereiden. Inwoners en belangstellenden zijn welkom om

Maandag 29 juni 2026 – Fractievergadering
Op maandag 29 juni komt de fractie van GroenLinksaf bij elkaar om de gespreksavond van 2 juli voor te bereiden. Inwoners en belangstellenden zijn welkom

Maandag 22 juni 2026 – Fractievergadering
Op maandag 22 juni komt de fractie van GroenLinksaf bij elkaar om de Raadsvergadering van 25 juni voor te bereiden. Inwoners en belangstellenden zijn welkom om




