GroenLinksaf op Wolluk Stock

Wolluk Stock-1

Wolluk-Stock is een jaarlijks terugkerend familie evenement op het Lido-terrein in Waalwijk. Twee achtereenvolgende dagen vindt er een heus familiespektakel plaats met live muziek en leuke activiteiten voor kinderen.
Vooral de tweede dag staat grotendeels in het teken van “De Wereldboom” met diverse geweldige activiteiten voor de kinderen, rondom de grote eik op het Lido terrein.

Bij GroenLinksaf zijn wij ervan overtuigd dat je niet alleen tijdens de verkiezingen de straat op moet, maar het hele jaar door op zoveel mogelijk plaatsen zichtbaar moet zijn moet zijn en moet deelnemen aan de bestaande activiteiten. Dat is ook de reden waarom wij als sponsor op Wolluk-Stock zijn.

Vandaag stonden wij op Wolluk Stock, samen met “De Wereldboom“, organisatiecomité “het jaar van de bodem“, “Het Bewaarde Land” en vele vrijwilligers. Wij hebben de kinderactiviteiten mogen begeleiden. De kinderen mochten een reis door de bodem maken, ringen werpen, puzzels maken, houtkettingen maken en in hele hoge bomen klimmen. Daarnaast waren er nog tal van activiteiten op het terrein. Het was echt genieten van het weer en de natuur.

Natuurlijk hebben wij ook heel veel foto’s gemaakt. Deze kunt u vinden op onze Facebookpagina.

Tot volgend jaar op Wolluk-Stock bij de Wereldboom!

Waalwijk, 5 juli 2015