Gezocht: lokale initiatieven die bijdragen aan een groene en sociale gemeente Waalwijk

03-11-2021

Wij waarderen bijzondere initiatieven die een positieve bijdrage leveren aan de sociale en groene aspecten in onze gemeente. Elk jaar bieden we financiële steun aan een dergelijk lokaal initiatief.

In 2020 doneerden we een bedrag van €500,- aan Stichting Supervrouw, een stichting gevestigd in Waalwijk die vrouwen met borstkanker ondersteunt. Het jaar daarvoor kozen we voor het Woonzorgcentrum Elzenhoven in Sprang-Capelle, waaraan we een bedrag van €750,- schonken voor de ontwikkeling van de (be)leeftuin van het verzorgingshuis.

Voor dit jaar (2021) zijn we nog op zoek naar lokale initiatieven die bijdragen aan het versterken van de Waalwijkse samenleving en streven naar een groenere en socialere gemeente. Heb je een leuk idee, maar onvoldoende middelen om het te realiseren? Of kan jouw initiatief financiële steun gebruiken om zich verder te ontwikkelen? Stuur dan een mail naar info@groenlinksaf.nl met daarin een duidelijke omschrijving van het initiatief en hoe het bijdraagt aan de Waalwijkse samenleving. Stuur ook een eenvoudige begroting mee op basis waarvan we  de aanvraag kunnen beoordelen.