Annelies Pouw nieuw Raadslid GroenLinksaf

23 juni 2018

Annelies Pouw is het nieuwe raadslid van GroenLinksaf. Dankzij het wethouderschap van voormalig raadslid Dilek Odabasi is er een plek vrijgekomen voor de nummer 5 van GroenLinksaf bij de afgelopen verkiezingen. Annelies Pouw is benoemd tot Raadslid in een extra Raadsvergadering op 16 mei 2018.

Nu voormalig fractievoorzitter Dilek Odabasi wethouder is, moest er ook een nieuwe fractievoorzitter worden gevonden. GroenLinksaf heeft de traditie om twee fractievoorzitters te hebben en houdt daar aan vast. Naast Sjors Slaats zal Sandra van den Udenhout de nieuwe fractievoorzitter van GroenLinksaf worden.

Vergaderschema najaar

In januari 2022 ging de Waalwijkse gemeenteraad over op een ander vergadermodel. In plaats van een cyclus met een A-raad en B-raad, werd er overgegaan