(Be)leeftuin Elzenhoven ontvangt cheque

GroenLinksaf waardeert bijzondere initiatieven die een positieve bijdrage leveren aan sociale en groene aspecten in onze gemeente. Jaarlijks selecteren we initiatieven die aansluiten bij onze partijbeginselen en geven deze ondersteuning, bijvoorbeeld middels een financiële bijdrage.

Vrijdag 20 september was de officiële opening van de (be)leeftuin van verzorgingshuis Elzenhoven in Sprang-Capelle. Een fantastisch initiatief, waarbij vrijwilligers uit de omgeving, kinderen uit de buurt en verzorgenden, met steun van ondernemers en maatschappelijke organisaties een mooie tuin hebben aangelegd voor de bewoners van Elzenhoven. Een tuin waarin jong en oud kan genieten van een tuin vol beleving.

GroenLinksaf kon dit initiatief niet zomaar voorbij laten gaan en onze voorzitter Elly Baggerman heeft tijdens de opening een cheque overhandigd van €750,-. Met deze bijdrage zal de tuin nog mooier gemaakt worden en kunnen een aantal wensen van de bewoners gerealiseerd worden, zoals bijvoorbeeld het opknappen van het prieeltje en het toevoegen van een volière aan de tuin.