Bevrijdingsdag 2020 – 75 jaar vrijheid in Nederland

Gisteren waren we 2 minuten stil. Vandaag vieren we 75 jaar vrijheid in Nederland.

Ondanks dat onze vrijheid tijdelijk beperkt is, zijn we dankbaar voor de vrijheid die we nu nog steeds hebben en de vrijheid die we de afgelopen 75 jaar gehad hebben. Er zijn nu geen volle pleinen en geen grote feesten, maar we staan thuis stil bij wat vrijheid voor ons betekent en wat er voor nodig was.

We lieten gisteren een bloemenkrans bezorgen bij het oorlogsmonument aan de Burg. Moonenlaan ter eerbetoon aan de vele oorlogsslachtoffers die stierven voor onze vrijheid.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe