Coronavirus update

Vanwege de richtlijnen van de overheid wordt er binnen de gemeente nu gekeken hoe er moet worden omgegaan met de besluitvorming van de raadsvoorstellen die op de B-raad van 12 maart stonden en op de A-raad van 26 maart staan. De actuele agende vind je hier.

Totdat de corona situatie wat rustiger wordt staat de wereld op zijn kop. In deze moeilijke tijden is het belangrijk om niet in paniek te raken, maar juist om de rust te bewaren en ons tegelijkertijd aan de richtlijnen te houden. Ondanks dat er veel onzekerheid heerst, biedt het virus voor sommige ook meer vrije tijd.

Zo veel mogelijk thuis blijven betekent niet dat we ons hoeven te vervelen. Zo stuurde Cambridge University in 1665 haar studenten naar huis vanwege de uitbraak van The Great Plague. Ook Isaac Newton studeerde daar en moest zich sociaal isoleren. In zijn moeders boomgaard ontdekte hij calculus en kwam hij op zijn ideeën over zwaartekracht.

Bron: The Washington Post

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs