Cultuurnota

Als er geen cultuur is dan is er geen gezonde maatschappij. Zo sprak ons fractielid Björn Bögemann afgelopen donderdag 17 december tijdens de raadsvergadering. We zijn als GroenLinksaf erg tevreden dat er een cultuurnota komtWij vinden dat de gemeente een stap in de goede richting zet, maar we zijn er nog niet helemaal. Daarom adviseerden we het college om nog eens hun blik te werpen op de cultuurtafeljongeren en op de kernen. Verder hebben wij vragen gesteld aan het college wat betreft het uitvoeringsprogramma

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe