Cultuurnota

Als er geen cultuur is dan is er geen gezonde maatschappij. Zo sprak ons fractielid Björn Bögemann afgelopen donderdag 17 december tijdens de raadsvergadering. We zijn als GroenLinksaf erg tevreden dat er een cultuurnota komtWij vinden dat de gemeente een stap in de goede richting zet, maar we zijn er nog niet helemaal. Daarom adviseerden we het college om nog eens hun blik te werpen op de cultuurtafeljongeren en op de kernen. Verder hebben wij vragen gesteld aan het college wat betreft het uitvoeringsprogramma

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs