Cultuurnota

Als er geen cultuur is dan is er geen gezonde maatschappij. Zo sprak ons fractielid Björn Bögemann afgelopen donderdag 17 december tijdens de raadsvergadering. We zijn als GroenLinksaf erg tevreden dat er een cultuurnota komtWij vinden dat de gemeente een stap in de goede richting zet, maar we zijn er nog niet helemaal. Daarom adviseerden we het college om nog eens hun blik te werpen op de cultuurtafeljongeren en op de kernen. Verder hebben wij vragen gesteld aan het college wat betreft het uitvoeringsprogramma

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle

Nieuwe bomen Crispijnstraat Waalwijk

Vragen over Bomen

We hebben de afgelopen tijd heel veel vragen en opmerkingen gekregen over de bomenkap langs de Mozartlaan in Waalwijk. Begrijpelijk, want het is een ingrijpende