De fractie van GroenLinksaf zoekt een politiek fractiemedewerk(st)er

Wij bieden je inspirerend werk binnen GroenLinksaf, waarin  ‘social media’ en Waalwijk centraal staan. Ben jij maatschappelijk betrokken en wil je werkervaring op doen in een leuke en uitdagende job? Stuur je CV met korte motivatie o.v.v. ‘politiek fractiemedewerker’ naar Petra Boogaard, bestuurslid GroenLinksaf, via info@groenlinksaf.nl.

Meer informatie is te vinden in de vacature politiek fractiemedewerker.

Contact

Verdere informatie kan je inwinnen bij Sjors Slaats, fractievoorzitter GroenLinksaf (s.slaats@waalwijk.nl).

Fractiemedwerker

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs