De fractie van GroenLinksaf zoekt een politiek fractiemedewerk(st)er

Wij bieden je inspirerend werk binnen GroenLinksaf, waarin  ‘social media’ en Waalwijk centraal staan. Ben jij maatschappelijk betrokken en wil je werkervaring op doen in een leuke en uitdagende job? Stuur je CV met korte motivatie o.v.v. ‘politiek fractiemedewerker’ naar Petra Boogaard, bestuurslid GroenLinksaf, via info@groenlinksaf.nl.

Meer informatie is te vinden in de vacature politiek fractiemedewerker.

Contact

Verdere informatie kan je inwinnen bij Sjors Slaats, fractievoorzitter GroenLinksaf (s.slaats@waalwijk.nl).

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe