Fractievoorzitter Sjors Slaats bezoekt Het Klauterwoud in Waspik

Ieder jaar ondersteunen wij de ontwikkeling van een lokaal initiatief dat streeft naar een groenere en socialere gemeente. Tijdens de vakantieperiode gaan we langs een aantal van de initiatieven die we in het verleden gesteund hebben. In 2016 reikte we een cheque van €500,- uit aan natuurspeeltuin Het Klauterwoud in Waspik.

Het Klauterwoud is mogelijk gemaakt door een groep hardwerkende vrijwilligers. Het resultaat mag er zijn. Wat een fijne plek om te spelen en ontmoeten! De realisatie ging met de nodige hobbels gepaard, maar al weer enige tijd ligt er een natuurspeeltuin om trots op te zijn.

Juanita van Bon (namens het Klauterwoud team) is blij met hoe het nu gaat met het Klauterwoud. Het is volgens haar een echte ontmoetingsplek voor kinderen, ouders en grootouders. Ook scholen en BSO’s maken voor hun activiteiten gebruik van het Klauterwoud. De club van vrijwilligers is nog steeds actief om de natuurspeeltuin fijn en gezellig te houden. Die enthousiaste groep is essentieel voor het succes van dit initiatief.

Deze week heeft onze fractievoorzitter Sjors Slaats de speeltuin bezocht met zijn kinderen. Sjors: “Het is een fantastische plek geworden. Mijn kinderen hebben zich de hele middag vermaakt. De plek, natuurbeleving, creatieve speeltoestellen en de sfeer maken deze speeltuin uniek. Ik kom hier vast vaker terug”.

Sjors Slaats kandidaat wethouder

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 12 juni heeft de kandidatencommissie bekend gemaakt dat er een opvolger is gevonden voor wethouder Dilek Odabasi. Zoals bekend gaat

Bedankt, Dilek!

We zijn Dilek Odabasi enorm dankbaar voor haar jarenlange inzet voor onze partij en de Waalwijkse gemeenschap. Haar toewijding en harde werk hebben een blijvende

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle