GroenLinksaf ruimt op!

Zaterdagmiddag 15 augustus organiseren we een opruim wandeling waarbij we met drie groepen, verdeeld over Waspik, Sprang-Capelle en Waalwijk, een wandeling maken en het afval dat we onderweg tegenkomen opruimen. Natuurlijk lossen we de oorzaak van het probleem er niet mee op, maar zo kunnen we ons wel gezamenlijk inzetten voor een schone leefomgeving en blijven we ook nog eens in beweging!

De wandelingen gaan in elke kern van start om 13:00 uur. Meer informatie over de precieze wandelroute wordt later nog bekend gemaakt. We zorgen er natuurlijk voor dat de wandeling voor een ieder toegankelijk is en dat er 1.5 meter afstand kan worden gehouden.

Vind jij het ook belangrijk dat jouw woonomgeving er netjes uit zet? Meld je dan aan voor de opruim wandeling! Aanmelden kan door te mailen naar info@groenlinksaf.nl en daarbij aan te geven in welke kern (Waspik, Sprang-Capelle of Waalwijk) je aan de wandeling wil deelnemen.

Samen zetten we ons in voor een schonere gemeente, want daar heeft iedereen plezier van.

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs