GroenLinksaf ruimt op!

Zaterdagmiddag 15 augustus organiseren we een opruim wandeling waarbij we met drie groepen, verdeeld over Waspik, Sprang-Capelle en Waalwijk, een wandeling maken en het afval dat we onderweg tegenkomen opruimen. Natuurlijk lossen we de oorzaak van het probleem er niet mee op, maar zo kunnen we ons wel gezamenlijk inzetten voor een schone leefomgeving en blijven we ook nog eens in beweging!

De wandelingen gaan in elke kern van start om 13:00 uur. Meer informatie over de precieze wandelroute wordt later nog bekend gemaakt. We zorgen er natuurlijk voor dat de wandeling voor een ieder toegankelijk is en dat er 1.5 meter afstand kan worden gehouden.

Vind jij het ook belangrijk dat jouw woonomgeving er netjes uit zet? Meld je dan aan voor de opruim wandeling! Aanmelden kan door te mailen naar info@groenlinksaf.nl en daarbij aan te geven in welke kern (Waspik, Sprang-Capelle of Waalwijk) je aan de wandeling wil deelnemen.

Samen zetten we ons in voor een schonere gemeente, want daar heeft iedereen plezier van.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe