Het GroenLinksaf Bankje

Om te vieren dat GroenLinksaf dit jaar 40 jaar bestaat hebben we een aantal leuke activiteiten georganiseerd voor onze leden, vrienden en ondersteuners.
Maar we vergeten de belangrijkste mensen zeker niet, dat zijn de inwoners van onze gemeente. Want daar doen we het voor! We willen zorgen voor een groen en sociaal Waalwijk voor iedereen. En daarom krijgt Waalwijk van ons een cadeau. Want als je jarig bent, dan trakteer je.

In natuurpark De Veste in Waspik staat vanaf nu een prachtige bank met daar omheen veertig fruitbomen. Van ons voor jou. Dus beste Waalwijkers, wees welkom op ons bankje om tot rust te komen, te genieten van de natuur of even bij te praten. En als straks fruit aan de bomen gaat groeien, dan mag je dat plukken. Heerlijk!

Een paar mensen moeten we nog bedanken. De leerlingen en docenten van praktijkschool MET hebben de bank ontworpen en gemaakt. En ze hebben ook geholpen met het planten van de fruit. Wat een kanjers.
Kwekerij De Fruitboogerd heeft voor ons de beste biologische fruitbomen uitgezocht en geplant. De uitleg aan de MET leerlingen was uitstekend. Erg mooi om die bevlogenheid te zien.
Ook bedankt aan de medewerkers van de gemeente die met ons meegedacht hebben over de juiste plek en de bank geplaatst hebben.

DENK JE MET ONS MEE?

GroenLinksaf zet zich in voor een groene, sociale en rechtvaardige wereld. We willen onze idealen realiseren, binnen en buiten de politiek. We zijn praktisch ingesteld, gericht op concrete resultaten op korte en lange termijn. Wil je met ons meedenken door lid te worden?

DEZE ARTIKELEN VIND
JE MISSCHIEN OOK INTERESSANT

Afscheid Sjors Slaats als wethouder

Op dinsdag 16 juni nam Sjors Slaats afscheid als wethouder namens GroenLinksaf. Na 2 jaar als wethouder van het sociaal domein keert Sjors nu terug in de Gemeenteraad als raadslid.

LEES MEER

De Sprangsche Sloot is méér dan een sloot

De discussie over de Sprangsche Sloot gaat allang niet meer alleen over ruimtelijke ordening. Voor GroenLinksaf staat deze plek symbool voor een grotere keuze: blijven we bouwen aan een leefbare gemeente, of wordt economische groei altijd het vertrekpunt?

LEES MEER

Afscheid met waardering

Op 31 maart nam de Gemeenteraad afscheid van afzwaaiend gemeenteraadsleden en fractievolgers. Raadslid Frank den Braven nam na 16 jaar afscheid van de raad. Daarnaast nam ook fractievolger Aysu Kenger afscheid.

LEES MEER

Bedankt voor uw stem!

Woensdag 18 maart waren de gemeenteraadsverkiezingen. Wij willen iedereen bedanken die op ons gestemd heeft! De komende periode gaan we met onze raadsleden hard aan de slag om te werken aan een sociale en groene gemeente!

LEES MEER

DE TOEKOMST MAKEN WE SAMEN

Woon je in de gemeente Waalwijk en wil je meedoen met GroenLinksaf? Word dan gratis lid van onze lokale politieke partij.

Leden ontvangen onze maandelijkse nieuwsbrief en worden via mail uitgenodigd voor vergaderingen en activiteiten. 

Word lid

van Groenlinksaf

Waalwijk