Jij mag het zeggen!

Burgerparticipatie is een belangrijk element van democratie. Als politieke partij in Waalwijk vertegenwoordigen wij natuurlijk alle inwoners in Waspik, Sprang-Capelle en Waalwijk, maar wij vinden het ook van groot belang dat iedereen die dat wil direct betrokken kan zijn bij de gemeente. Wij vinden dat jij het mag zeggen! Daarom vragen we je om de vragenlijst in de onderstaande link in te vullen en daarmee je mening te geven over participatie.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe