Maak kans op €500,- voor jouw lokale initiatief

Heb je een leuk idee, maar onvoldoende middelen om het te realiseren? Jaarlijks stelt GroenLinksaf € 500,- beschikbaar voor het realiseren van lokale initiatieven die aansluiten bij de doelstellingen van GroenLinksaf.

Zo heeft GroenLinksaf afgelopen jaar de cheque van € 500,- kunnen uitreiken aan de Natuurspeeltuin in Waspik.

Ook dit jaar kun je met jouw lokale initiatief kans maken op € 500,-

Hoe maak ik kans?

Het is heel simpel. Heb jij een goed idee om de samenleving socialer, groener of duurzamer te maken, dan kun vóór 15 november 2017 je een aanvraag indienen. Alle binnengekomen aanvragen zullen door een onafhankelijke commissie worden beoordeeld. Vóór 1 december 2017 wordt besloten welke aanvraag voor de ondersteuning van € 500,- in aanmerking komt.

Aan welke criteria moet mijn idee voldoen?

Het is de bedoeling dat jouw idee bijdraagt aan het versterken van de Waalwijkse samenleving. Belangrijkste criterium is of en hoe jouw aanvraag aansluit bij de doelstellingen van GroenLinksaf.

Hoe moet mijn aanvraag eruit zien?

Zorg in ieder geval voor een duidelijke omschrijving van jouw initiatief en een (eenvoudige) begroting op basis waarvan wij de aanvraag kunnen beoordelen. Maak in de omschrijving ook duidelijk hoe jouw initiatief bijdraagt aan het versterken van de Waalwijkse samenleving (in de breedste zin).

Waar kan ik mijn aanvraag indienen?

Je kunt je aanvraag indienen door deze vóór 15 november 2017 te mailen naar info@groenlinksaf.nl onder vermelding van ‘aanvraag lokaal initiatief’.

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs