Openbaar toilet Raadhuisplein

20-11-2020

Samen met de VVD, LokaalBelang en het CDA dienden wij gisteravond tijdens de B-raadsvergadering een motie in die verzoekt om een openbaar toilet te realiseren bij het Raadhuisplein, in of in de buurt van het Kropholler ensemble. Dit toilet moet buiten de openingstijden van de winkels en horeca te gebruiken zijn. Gisteren was het toevallig ook #wereldtoiletdag; een dag waarop er wereldwijd aandacht gevraagd wordt voor goede sanitaire voorzieningen en schoon water. Mooi dat wij op deze dag stappen hebben gezet voor een openbaar toilet in Waalwijk, want de motie heeft het gehaald!

Je kunt de motie hier lezen.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe