Openbaar toilet Raadhuisplein

20-11-2020

Samen met de VVD, LokaalBelang en het CDA dienden wij gisteravond tijdens de B-raadsvergadering een motie in die verzoekt om een openbaar toilet te realiseren bij het Raadhuisplein, in of in de buurt van het Kropholler ensemble. Dit toilet moet buiten de openingstijden van de winkels en horeca te gebruiken zijn. Gisteren was het toevallig ook #wereldtoiletdag; een dag waarop er wereldwijd aandacht gevraagd wordt voor goede sanitaire voorzieningen en schoon water. Mooi dat wij op deze dag stappen hebben gezet voor een openbaar toilet in Waalwijk, want de motie heeft het gehaald!

Je kunt de motie hier lezen.

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs