Openbaar toilet Raadhuisplein

20-11-2020

Samen met de VVD, LokaalBelang en het CDA dienden wij gisteravond tijdens de B-raadsvergadering een motie in die verzoekt om een openbaar toilet te realiseren bij het Raadhuisplein, in of in de buurt van het Kropholler ensemble. Dit toilet moet buiten de openingstijden van de winkels en horeca te gebruiken zijn. Gisteren was het toevallig ook #wereldtoiletdag; een dag waarop er wereldwijd aandacht gevraagd wordt voor goede sanitaire voorzieningen en schoon water. Mooi dat wij op deze dag stappen hebben gezet voor een openbaar toilet in Waalwijk, want de motie heeft het gehaald!

Je kunt de motie hier lezen.

Bedankt, Dilek!

We zijn Dilek Odabasi enorm dankbaar voor haar jarenlange inzet voor onze partij en de Waalwijkse gemeenschap. Haar toewijding en harde werk hebben een blijvende

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle