Snippergroen in Bloemenoord

613_groot

Van een aantal bewoners uit de wijk “Bloemenoord” hebben wij vernomen dat zij de afgelopen weken een brief hebben ontvangen dat de “huurprijzen” voor snippergroen verhoogd gaan worden van symbolische bedragen naar marktconforme prijzen.

De mensen waar het over gaat hebben in de jaren ’80 in overleg met de gemeente het looppad voor hun tuin verlegd en een stuk van de groenstrook voor of naast de eigen woningen in gebruik genomen als voor- en/of zijtuin. Hierdoor was de gemeente niet meer verantwoordelijk voor het onderhoud van deze stroken.

GroenLinksaf heeft op 20 april j.l. schriftelijke vragen gesteld aan het college.

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs