Snippergroen in Bloemenoord

613_groot

Van een aantal bewoners uit de wijk “Bloemenoord” hebben wij vernomen dat zij de afgelopen weken een brief hebben ontvangen dat de “huurprijzen” voor snippergroen verhoogd gaan worden van symbolische bedragen naar marktconforme prijzen.

De mensen waar het over gaat hebben in de jaren ’80 in overleg met de gemeente het looppad voor hun tuin verlegd en een stuk van de groenstrook voor of naast de eigen woningen in gebruik genomen als voor- en/of zijtuin. Hierdoor was de gemeente niet meer verantwoordelijk voor het onderhoud van deze stroken.

GroenLinksaf heeft op 20 april j.l. schriftelijke vragen gesteld aan het college.

Sjors Slaats kandidaat wethouder

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 12 juni heeft de kandidatencommissie bekend gemaakt dat er een opvolger is gevonden voor wethouder Dilek Odabasi. Zoals bekend gaat

Bedankt, Dilek!

We zijn Dilek Odabasi enorm dankbaar voor haar jarenlange inzet voor onze partij en de Waalwijkse gemeenschap. Haar toewijding en harde werk hebben een blijvende

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle