Snippergroen in Bloemenoord

613_groot

Van een aantal bewoners uit de wijk “Bloemenoord” hebben wij vernomen dat zij de afgelopen weken een brief hebben ontvangen dat de “huurprijzen” voor snippergroen verhoogd gaan worden van symbolische bedragen naar marktconforme prijzen.

De mensen waar het over gaat hebben in de jaren ’80 in overleg met de gemeente het looppad voor hun tuin verlegd en een stuk van de groenstrook voor of naast de eigen woningen in gebruik genomen als voor- en/of zijtuin. Hierdoor was de gemeente niet meer verantwoordelijk voor het onderhoud van deze stroken.

GroenLinksaf heeft op 20 april j.l. schriftelijke vragen gesteld aan het college.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe