Snippergroen in Bloemenoord

613_groot

Van een aantal bewoners uit de wijk “Bloemenoord” hebben wij vernomen dat zij de afgelopen weken een brief hebben ontvangen dat de “huurprijzen” voor snippergroen verhoogd gaan worden van symbolische bedragen naar marktconforme prijzen.

De mensen waar het over gaat hebben in de jaren ’80 in overleg met de gemeente het looppad voor hun tuin verlegd en een stuk van de groenstrook voor of naast de eigen woningen in gebruik genomen als voor- en/of zijtuin. Hierdoor was de gemeente niet meer verantwoordelijk voor het onderhoud van deze stroken.

GroenLinksaf heeft op 20 april j.l. schriftelijke vragen gesteld aan het college.

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle

Nieuwe bomen Crispijnstraat Waalwijk

Vragen over Bomen

We hebben de afgelopen tijd heel veel vragen en opmerkingen gekregen over de bomenkap langs de Mozartlaan in Waalwijk. Begrijpelijk, want het is een ingrijpende