Snippergroen in Bloemenoord

613_groot

Van een aantal bewoners uit de wijk “Bloemenoord” hebben wij vernomen dat zij de afgelopen weken een brief hebben ontvangen dat de “huurprijzen” voor snippergroen verhoogd gaan worden van symbolische bedragen naar marktconforme prijzen.

De mensen waar het over gaat hebben in de jaren ’80 in overleg met de gemeente het looppad voor hun tuin verlegd en een stuk van de groenstrook voor of naast de eigen woningen in gebruik genomen als voor- en/of zijtuin. Hierdoor was de gemeente niet meer verantwoordelijk voor het onderhoud van deze stroken.

GroenLinksaf heeft op 20 april j.l. schriftelijke vragen gesteld aan het college.

Het GroenLinksaf Bankje

Om te vieren dat GroenLinksaf dit jaar 40 jaar bestaat hebben we een aantal leuke activiteiten georganiseerd voor onze leden, vrienden en ondersteuners. Maar we

Vergaderschema najaar

In januari 2022 ging de Waalwijkse gemeenteraad over op een ander vergadermodel. In plaats van een cyclus met een A-raad en B-raad, werd er overgegaan