Stankoverlast in Waalwijk

Veel mensen die in Waalwijk wonen zullen het herkennen: de stankoverlast in de wijk Besoyen en omgeving. In het verleden zijn er onderzoeken naar de stank uitgevoerd en hebben bedrijven al dergelijke maatregelen genomen. Desondanks blijven inwoners aangeven nog steeds last te hebben van de stank. Wij willen graag van het college weten of er behalve naar normoverschrijdingen ook onderzoek gedaan is naar de beleving van de stank en eventuele gezondheidseffecten die stank teweeg kan brengen. We zien een geplande bedrijfsovername van een van de betrokken bedrijven als een mooie aanleiding om de gesprekken over stankvermindering weer op te starten.

De vragen die we aan het college hebben gesteld vind je hier.

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle

Nieuwe bomen Crispijnstraat Waalwijk

Vragen over Bomen

We hebben de afgelopen tijd heel veel vragen en opmerkingen gekregen over de bomenkap langs de Mozartlaan in Waalwijk. Begrijpelijk, want het is een ingrijpende