Stankoverlast in Waalwijk

Veel mensen die in Waalwijk wonen zullen het herkennen: de stankoverlast in de wijk Besoyen en omgeving. In het verleden zijn er onderzoeken naar de stank uitgevoerd en hebben bedrijven al dergelijke maatregelen genomen. Desondanks blijven inwoners aangeven nog steeds last te hebben van de stank. Wij willen graag van het college weten of er behalve naar normoverschrijdingen ook onderzoek gedaan is naar de beleving van de stank en eventuele gezondheidseffecten die stank teweeg kan brengen. We zien een geplande bedrijfsovername van een van de betrokken bedrijven als een mooie aanleiding om de gesprekken over stankvermindering weer op te starten.

De vragen die we aan het college hebben gesteld vind je hier.

Sjors Slaats kandidaat wethouder

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 12 juni heeft de kandidatencommissie bekend gemaakt dat er een opvolger is gevonden voor wethouder Dilek Odabasi. Zoals bekend gaat

Bedankt, Dilek!

We zijn Dilek Odabasi enorm dankbaar voor haar jarenlange inzet voor onze partij en de Waalwijkse gemeenschap. Haar toewijding en harde werk hebben een blijvende

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle