Start participatie traject kadernota grootschalige opwek duurzame energie

Het participatie traject van de concept kadernota grootschalige opwek duurzame energie is gestart!

In februari werd de kadernota aangenomen in de raad en vrijgegeven voor consultatie en participatie. De nota brengt in kaart hoe het doel van de gemeente om 50% van het energieverbruik in Waalwijk duurzaam op te wekken in 2030 te behalen is.

Sinds 1 mei is het mogelijk om een schriftelijke mening over de kadernota te delen met de gemeente. Dit kan via de post of e-mail en is mogelijk tot 4 september. Vanaf 1 juni start ook het interactieve deel van het participatie traject. De gemeente neemt de input van beide delen van het traject mee in het opstellen van de uiteindelijke kadernota. Jouw mening is van groot belang!

Meer informatie vind je hier.

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle