UITBREIDING STARTERSLENING

15-01-2020

De starterslening wordt uitgebreid! Dat werd gisteravond besloten in de gemeenteraadsvergadering. De maximale koopprijs wordt verhoogd van 220 duizend naar 260 duizend euro. Hierdoor is er een groter aanbod van huizen beschikbaar waar starters gebruik van kunnen maken. Dit past bij de huidige woningmarkt waarin de prijzen de afgelopen jaren alleen maar aan het stijgen zijn. Daarnaast wordt het bedrag dat starters kunnen lenen verhoogd naar 30 duizend euro en de maximale leeftijd van de inwoners die hiervan gebruik kunnen maken verhoogd naar 35 jaar. Hiermee zorgen we ervoor dat starters een eerlijkere kans krijgen om te participeren op de woningmarkt.

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle

Nieuwe bomen Crispijnstraat Waalwijk

Vragen over Bomen

We hebben de afgelopen tijd heel veel vragen en opmerkingen gekregen over de bomenkap langs de Mozartlaan in Waalwijk. Begrijpelijk, want het is een ingrijpende