Vaststelling Regionale Energie- en Klimaatstrategie

25-06-2021

Gisterenavond stemde de gemeenteraad in met de Regionale Energie- en Klimaatstrategie (REKS). Dit is een mooie stap om samen met de regio Hart van Brabant onze duurzaamheidsambities waar te maken. In de REKS geven we aan hoe we klimaatverandering willen tegengaan en hoe we ons aan kunnen passen aan het veranderende klimaat. De REKS is nu door alle gemeenten in de regio vastgesteld.

Meer informatie over de REKS vind je hier.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe