Vaststelling Regionale Energie- en Klimaatstrategie

25-06-2021

Gisterenavond stemde de gemeenteraad in met de Regionale Energie- en Klimaatstrategie (REKS). Dit is een mooie stap om samen met de regio Hart van Brabant onze duurzaamheidsambities waar te maken. In de REKS geven we aan hoe we klimaatverandering willen tegengaan en hoe we ons aan kunnen passen aan het veranderende klimaat. De REKS is nu door alle gemeenten in de regio vastgesteld.

Meer informatie over de REKS vind je hier.

Het GroenLinksaf Bankje

Om te vieren dat GroenLinksaf dit jaar 40 jaar bestaat hebben we een aantal leuke activiteiten georganiseerd voor onze leden, vrienden en ondersteuners. Maar we

Vergaderschema najaar

In januari 2022 ging de Waalwijkse gemeenteraad over op een ander vergadermodel. In plaats van een cyclus met een A-raad en B-raad, werd er overgegaan