Vaststelling Regionale Energie- en Klimaatstrategie

25-06-2021

Gisterenavond stemde de gemeenteraad in met de Regionale Energie- en Klimaatstrategie (REKS). Dit is een mooie stap om samen met de regio Hart van Brabant onze duurzaamheidsambities waar te maken. In de REKS geven we aan hoe we klimaatverandering willen tegengaan en hoe we ons aan kunnen passen aan het veranderende klimaat. De REKS is nu door alle gemeenten in de regio vastgesteld.

Meer informatie over de REKS vind je hier.

Bedankt, Dilek!

We zijn Dilek Odabasi enorm dankbaar voor haar jarenlange inzet voor onze partij en de Waalwijkse gemeenschap. Haar toewijding en harde werk hebben een blijvende

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle