Verbouwkrediet Den Bolder

30-04-2021
Gisteravond is door de gemeenteraad het raadsvoorstel voor het verbouwkrediet voor de verbouwing van Den Bolder in Waspik aangenomen. Dit betekent dat de wens van Den Bolder om het gebouw aan te kunnen passen verder uitgevoerd kan worden.
In 2015 is Den Bolder door de gemeente aangewezen om de taak van een WIJ-dienstencentrum op zich te nemen. WIJ-dienstencentra zijn verschillende centra in de gemeente Waalwijk die als taak hebben de inwoners te ondersteunen om langer thuis te kunnen blijven wonen en actief mee te kunnen doen aan de samenleving.
Wij zijn blij dat Den Bolder met dit krediet de ruimte en mogelijkheid krijgt om deze taak nog beter uit te voeren en daarmee onze inwoners beter van dienst te zijn!
Fotografie door: Wijnen Architectuur