Verbouwkrediet Den Bolder

30-04-2021
Gisteravond is door de gemeenteraad het raadsvoorstel voor het verbouwkrediet voor de verbouwing van Den Bolder in Waspik aangenomen. Dit betekent dat de wens van Den Bolder om het gebouw aan te kunnen passen verder uitgevoerd kan worden.
In 2015 is Den Bolder door de gemeente aangewezen om de taak van een WIJ-dienstencentrum op zich te nemen. WIJ-dienstencentra zijn verschillende centra in de gemeente Waalwijk die als taak hebben de inwoners te ondersteunen om langer thuis te kunnen blijven wonen en actief mee te kunnen doen aan de samenleving.
Wij zijn blij dat Den Bolder met dit krediet de ruimte en mogelijkheid krijgt om deze taak nog beter uit te voeren en daarmee onze inwoners beter van dienst te zijn!
Fotografie door: Wijnen Architectuur

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle