Waalwijk scoort slecht op luchtkwaliteit

Onlangs publiceerden Airvisual en Greenpeace het World Air Quality Rapport (link naar het rapport) en de bijbehorende ranking van steden (link naar de ranking). Van alle Nederlandse steden die in de test zijn meegenomen blijkt Waalwijk de stad met de meeste luchtvervuiling. Onze gemeente eindigt in de ranglijst boven steden als Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.

Niet iets om trots op te zijn. Om te achterhalen hoe het zit en hoe we er iets aan kunnen doen stellen we samen met Lokaal Belang vragen aan het college. De vragen zijn beschikbaar op de website van de gemeenteraad van de gemeente Waalwijk. Binnen dertig dagen krijgen we antwoord. We houden jullie op de hoogte van de antwoorden.

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs