Waalwijks vastgoed wordt circulair

Tijdens de raadsvergadering van 11 april 2019 pleitte Sjors Slaats namens GroenLinksaf om duurzaam met grondstoffen om te gaan bij ons vastgoed. Dat is belangrijk omdat alle grondstoffen eindig zijn en het winnen ervan kostbaar en schadelijk kan zijn. Het voorstel dienden we samen  in met D66 en werd unaniem door de hele raad aangenomen. Wil je weten waarom we dit zo belangrijk vinden? Kijk dan op de website van de gemeenteraad bij agendapunt 12.

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs