Waalwijks vastgoed wordt circulair

Tijdens de raadsvergadering van 11 april 2019 pleitte Sjors Slaats namens GroenLinksaf om duurzaam met grondstoffen om te gaan bij ons vastgoed. Dat is belangrijk omdat alle grondstoffen eindig zijn en het winnen ervan kostbaar en schadelijk kan zijn. Het voorstel dienden we samen  in met D66 en werd unaniem door de hele raad aangenomen. Wil je weten waarom we dit zo belangrijk vinden? Kijk dan op de website van de gemeenteraad bij agendapunt 12.

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023

Afvalproeven grondstoffenbeleid

05-10-2021 We zijn blij dat er tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdagavond is besloten dat er afvalproeven uitgevoerd gaan worden om later te bepalen hoe