Wereld Veganisme Dag 2020

Vandaag is het Wereld Veganisme Dag!
Deze dag biedt een mooie gelegenheid om stil te staan bij de voordelen van veganistisch eten.
Wij raden iedereen die geeft om onze prachtige planeet aan om de nieuwe documentaire A Life on Our Planet van bioloog David Attenborough te bekijken. In de documentaire benoemt Attenborough een grotendeels veganistisch dieet als één van de manieren hoe we onze planeet kunnen helpen. Als veel mensen veganistisch eten kan er namelijk wereldwijd een groot gebied dat nu wordt gebruikt voor veeteelt worden vrijgemaakt voor de terugkeer van de natuur en wildernis. Bosgebieden zijn dan ook erg belangrijk voor het absorberen van koolstof uit de atmosfeer.
Een plantaardig dieet is dus goed voor onze planeet!

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs