Workshop Omgevingswet door Sjors Slaats

In 2019 komt er één wet voor alle activiteiten in de fysieke leefomgeving. Hierdoor gaat er veel veranderen voor de samenleving, de gemeente en de raad. Hierover praatte Sjors Slaats, raadslid GroenLinksaf, de gemeenteraad van Waalwijk bij. Vanuit zijn rol als commissielid bij de VNG heeft hij veel kennis over dit onderwerp opgedaan.

De presentatie is terug te vinden op de website van de gemeente Waalwijk.

Omgevingswet workshop
Workshop Omgevingswet in raad Waalwijk

De begroting voor 2022

05-11-2021 De begroting van 2022 is de laatse begroting waar de huidige gemeenteraad over besluit. In 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, de begroting voor 2023