Workshop Omgevingswet door Sjors Slaats

In 2019 komt er één wet voor alle activiteiten in de fysieke leefomgeving. Hierdoor gaat er veel veranderen voor de samenleving, de gemeente en de raad. Hierover praatte Sjors Slaats, raadslid GroenLinksaf, de gemeenteraad van Waalwijk bij. Vanuit zijn rol als commissielid bij de VNG heeft hij veel kennis over dit onderwerp opgedaan.

De presentatie is terug te vinden op de website van de gemeente Waalwijk.

Omgevingswet workshop
Workshop Omgevingswet in raad Waalwijk

Verslag Filmavond: Maak het simpel!

Vrijdagavond 15 maart organiseerden we een filmavond bij Winterdijk30B. Met leden en niet-leden werd de documentaire Maak het simpel gekeken over ingewikkelde regels en vastgelopen

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle