Workshop Omgevingswet door Sjors Slaats

In 2019 komt er één wet voor alle activiteiten in de fysieke leefomgeving. Hierdoor gaat er veel veranderen voor de samenleving, de gemeente en de raad. Hierover praatte Sjors Slaats, raadslid GroenLinksaf, de gemeenteraad van Waalwijk bij. Vanuit zijn rol als commissielid bij de VNG heeft hij veel kennis over dit onderwerp opgedaan.

De presentatie is terug te vinden op de website van de gemeente Waalwijk.

Omgevingswet workshop
Workshop Omgevingswet in raad Waalwijk

Bezoek Solar Valley

11-03-2022 In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen gaan onze kandidaten op werkbezoek bij een aantal organisaties, bedrijven en instellingen waarmee wij een gedeelde visie hebben. Onlangs