Yvette van Laar is onze nieuwe fractievolger

09-11-2021

Yvette van Laar is afgelopen donderdag tijdens de vergadering van de Waalwijkse gemeenteraad beëdigd als onze nieuwe fractievolger. Fractievolgers zijn geen lid van de gemeenteraad, maar ondersteunen raadsleden bij het politieke werk. Yvette is woonachtig in Sprang-Capelle en staat als derde op onze kandidatenlijst.

Begin oktober maakten we onze kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezing in 2022 bekend. Yvette van Laar is de derde kandidaat op de lijst en is al enige tijd actief bij onze partij. Als fractievolger gaat van Yvette zich de komende tijd verder verdiepen in het raadswerk. Ze zal raadsvergaderingen en andere bijeenkomsten van de gemeenteraad bijwonen en zich wegwijs maken in de politiek. Dossiers waar zij zich zeker mee bezig gaat houden zijn zorg, kansengelijkheid, duurzaamheid en wonen. Yvette gaat de huidige raadsleden voor onze partij onder andere met betrekking tot deze onderwerpen ondersteunen in het voorbereiden van de raadsvergaderingen.

We hebben met Yvette van Laar nu twee fractievolgers. Erwin Bell is sinds 2018 ook fractievolger van GroenLinksaf.

Het GroenLinksaf Bankje

Om te vieren dat GroenLinksaf dit jaar 40 jaar bestaat hebben we een aantal leuke activiteiten georganiseerd voor onze leden, vrienden en ondersteuners. Maar we

Vergaderschema najaar

In januari 2022 ging de Waalwijkse gemeenteraad over op een ander vergadermodel. In plaats van een cyclus met een A-raad en B-raad, werd er overgegaan